top of page

Článek v cykločasopise Velo 04/2019

Dnes trochu z jiného soudku - vyšel mi článek o životě s kolem a cyklistou v cyklistickém časopise Velo 04/2019. Reagovala jsem na rubriku o ženách, které buď žijí s partnerem vášnivě zamilovaným do kola a láskou ke kolu byly taky nakaženy. Nebo si svoji cestu ke kolu přes partnera hledají. Kolo je moji další vášní a vlastně ještě starší než život se psem. O vlastním pejskovi jsem snila sice od dětství, ale na kole jsem v dětství začala jezdit a moc mě to bavilo a baví doteď. Proto bych chtěla zkusit spojit psa a kolo a proto jsem si vymyslela, že letos zkusíme splnit vytrvalostní zkoušku já na kole, Arielka během. Další sen je bikejöring, možná účast na psím triatlonu Maxičkovský Saďák v srpnu v Sadské, uvidíme podle okolností, jak nám budou hvězdy nakloněny...

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page