top of page

Arielka slaví narozeniny - 9 let, vše nej!!!

Byla to středa těsně před časem oběda, 22.04.2015. Pípla mi eSMSka od paní chovatelky Jany Mertlíkové z CHS z Úsvitu věků, že se nám narodila jako noc černo černá holčička - malá mořská víla Ariela, se ségrou Anitou a bráškou Aladinem, mamce Sisince. Čas to byl velmi těžký, protože dva dny v pondělí odpoledne zemřel můj první velký šéf, pan Ing. Jiří Chlustina z patentové kanceláře Unipatent. Čest jeho památce, už 9 let! Čekání na mého prvního pejska trvalo celý život - táhlo mi na 27 let a byla jsem nejšťastnější na světě, když jsem si v parném létě vezla domů na klíně malé černé klubíčko. Neskutečným štěstím se mi koulely slzy po tváři a věděla jsem, že nás spolu čeká nádherný čas plný dobrodružství, že spolu otevřeme spoustu nových světů, že nás čeká jedinečné pouto mezi člověkem a psem. Díky Michalovi, že mi to dovolil a nechal nás objevovat psí svět, doprovázel nás a dal nám svobodnou ruku! Začaly jsme se spolu učit vystavovat se, učit se psí triky, navštěvovat psí cvičák na Ondřejově, čuchat, vyhledávat, skákat, běhat a vracet se. Skládat první zkoušky v ZKO Hostivař a ZKO Břevnov, zkusit první závody v poslušnosti v ZKO Říčany a ZKO Libeň. Na agility nás školila neskutečně trpělivá Alena Divišová a dokázala nás vyučit na SA1, dál to paničce nešlo :-) Dog dancingová guru Pája Courtonová nás vyškolila na 3 zkoušky, víc to paničce taky nešlo :-) Stejně tak Páje vděčíme za všechny nedocenitelné chovatelské rady při odchovu A i B šiperčátek. A že jsme si s Arielkou zkusily i triatlon Železného psa, běžky, koloběžku?! Není divu, je to železná fena, však v 6 letech přežila útok staforda. Její synáček Bruncvík je miláček, Dory je mírumilovná laskává drsoňka a naše věrná ochránkyně, ale Arielka je jedinečná. Je totiž první, vše mě učí a já jsem jí vděčná, že mě trpělivě dál a dál každý den doprovází a směje se na nás tím svým zubatým úsměvem. Kéž ti slouží zdraví, jsi tu s námi dál a dál ještě dlouhá léta a nemáme "štěstí" na volně pobíhající hodné psy... Vše nej, šiperko Arielko má milovaná! Děkujeme za fotky v průběhu let Lucii Králíkové, Káje Kopcové, Lucii Přindišové, Eleně Urbáškové a dalším.

 



RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page